Hoe verwerken wij uw klacht?

Niet tevreden over uw order?
Wij hechten enorm veel waarde aan kwaliteit en service gerichtheid en willen dat u tevreden over ons bent. Daarom doen wij er alles aan om uw klacht naar tevredenheid op te lossen en af te handelen. Wij zien uw klacht als een uitdaging en aanleiding om onze communicatie te verbeteren.

Wanneer u niet tevreden bent over de verzending, de afhandeling van uw bestelling of de manier waarop wij u te woord hebben gestaan, dan kunt u over deze afhandeling een klacht indienen. U kunt een klacht over uw bestelling indienen door een e-mail te sturen naar ons of u belt naar 0341 462 121.

Wij streven er altijd naar uw klachten op tijdens kantooruren binnen 24 te beantwoorden.


Bereikbaarheid klantenservice
Onze klantenservice is bereikbaar op werkdagen: 

Ma:  09:00-17:00  
Di: 09:00-17:00  
Wo: 09:00-17:00  
Do:  09:00-17:00  
Vr:       09:00-17:00  
     
Buiten  deze tijden  kunt u de voicemail inspreken en wordt zo spoedig mogelijk teruggebeld op de dezelfde of eerstvolgende werkdag.


Bel: 0341 462 121 of maak gebruik van ons contactformulier.