Veel gestelde vragen


Worden mijn producten discreet verstuurd?
Uw producten worden op discrete wijze vanuit het magazijn met handtekening ontvangst verstuurd. Dit zal gebeuren in een neutrale verpakking zodat alles discreet verloopt.

Wanneer kan ik mijn levering verwachten?
Bestellingen binnen Nederland besteld voor 20.30 op een werkdag worden de volgende dag afgeleverd. Verzendingen buiten Nederland kunnen afhankelijk van het land 1 of enkele dagen later worden afgeleverd. 

Wat gebeurt er met mijn levering wanneer ik niet thuis ben?
Indien u niet thuis bent op het moment dat uw zending wordt aangeboden, zal de medewerker van PostNL een notitie in uw brievenbus achterlaten. Vaak wordt het pakket de volgende dag nog een keer aangeboden. Wanneer u dan ook niet thuis bent, zal de pakketdienst medewerker opnieuw notitie in uw brievenbus achterlaten.

Wat moet ik doen als mijn zending volgens mijn tracktrace wel afgeleverd is maar ik nog niks ontvangen heb?
Indien uw zending niet is afgeleverd, controleer dan of PostNL een bericht in uw brievenbus heeft achtergelaten. Indien uw zending niet is afgeleverd, maar de carrier wel claimt deze aan u te hebben uitgereikt, dient u contact met ons op te nemen zodat wij dit verder kunnen uitzoeken.

Op welke manieren kan ik betalen?
U kunt betalen via iDeal, overboeking, creditcard (Visa en Mastercard) binnen Nederland.  

Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
Na elke betaling krijgt u een bevestigingsemail. Wanneer uw betaling niet gelukt is dan krijgt u om de 2 dagen een email met de melding dat de betaling niet gelukt is, en in deze email wordt u telkens opnieuw de kans geboden om te betalen..